Barion Pixel

Szállítás és visszaküldés

25 000.- FELETTI  RENDELÉS  ESETÉN,  MAGYARORSZÁG  TERÜLETÉN  BELÜL  A SZÁLLÍTÁS INGYENES!

Szállítás

25 000.- feletti rendeléseidet a megrendeléskor kiválasztott szállítási móddal ingyenesen küldjük.

25 000.- alatti rendeléseket Foxpost automatába, vagy GLS házhozszállítással kérheted.

Nagykanizsa területén belül lehetőséged van személyes átvételt választani. A megrendelés leadása után az ÁSZF- ben megadott telefonszámon, vagy a megadott email címre írt elektronikus levélben egyeztetni az átvétel pontos helyszínét, időpontját.

Szállítási díjak

Foxpost automatába  1100.-

GLS házhozszállítás     1990.-

MPL Csomagautomatába, Postapontra vagy Postára kézbesítés 990.-

MPL házhozszállítás 1990.-

A leadott rendelésedet 1-2 munkanapon belül feladjuk, a megrendeléskor kiválasztott szolgáltató, Foxpost vagy a GLS másnap kézbesíti. Mi mindent megteszünk, hogy a csomag a feltüntetett időn belül -7 munkanap- megérkezzen, de 100%-ban garantálni nem tudjuk.

Lehetőség van a szállítást Foxpost automatába kérni. A Foxpost széles hálózatában található csomagautomaták ideális lehetőséget kínálnak azoknak, akik inkább a saját ütemtervük szerint szeretnék átvenni a megrendelt termékeket. A Foxpost automaták nap 24 órájában hozzáférhetőek, így akkor veheted át csomagod, amikor neked a legmegfelelőbb. A Foxpost-tal történő szállítás egy praktikus és rugalmas megoldás, amely még egyszerűbbé és kényelmesebbé teszi a vásárlást webshopunkban.

A GLS munkatársai az általuk házhozszállítással kért csomagokat munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki, ezért kérünk, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol az adott időintervallumban elérhető vagy. A futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén email értesítést küld neked, melyben szerepel a futár közvetlen telefonszáma, a várható érkezés ideje 3 órás időintervallumra. A futárszolgálat 2 alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Az át nem vett csomag esetén a visszaszállítás és az újbóli kiszállítás díja a vevőt terheli, eredetileg ingyenes szállítás esetén is. 

Mpl Posta Pontra történő szállítás kiválasztásakor  országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. 125 MOL PostaPont, 265 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont áll áll rendelkezésedre. Válaszd a lakóhelyedhez legközelebb eső pontot. A pontos címeket megtalálod megrendeléskor a KOSÁRban, ha a Posta Pontra történő szállítást választod.

MPL Csomagautomatába történő szállítás esetén több száz  MPL csomagautomatából választhatsz a megrendelés leadásakor, ennyi működik jelenleg az országban. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el. A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted. A csomag érkezéséről SMS-ben kapsz értesítést, ezt követően küldeményed 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb SMS-t kapsz.

FONTOS! Figyelj arra, hogy a telefonszámod pontosan add meg, mert hiba esetén nem tudnak SMS-t küldeni és nem tudod felvenni a csomagot.

MPL házhozszállításkor a megrendelés visszaigazolása után a csomagot az MPL futárszolgálat szállítja ki. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheted.

Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy az aktuális raktárkészlet változhat, így a honlapon megadott készletinformációk Szolgáltató legnagyobb gondossága ellenére is csak tájékoztató jellegűek. A termék, amit megrendelnek vevőink nagy valószínűséggel készleten van, de nem tudjuk garantálni, hogy valóban megvásárolható – mindig visszajelzést kap a Vásárló, hogy a megrendelt terméket Szolgáltató le tudja-e szállítani.

Nem jó a méret, vagy mást szeretnél?

Nem megfelelő méretű karkötő, nyaklánc, gyűrű, vagy fülbevaló megvásárlását követően minden vásárlónak a termék átvételétől számított 14 napon belül van meg a lehetősége, hogy a nem megfelelő méretű terméket ugyanazon termék más méretére cserélje, amennyiben az a webáruházban rendelkezésre áll, készleten megtalálható. A nem megfelelő méretű termékek cseréje mind az alapáras, mind az akciós áron, mind a különféle promóciók keretében megvásárolt termékek esetében, amennyiben a termék alap ára nem függ a termék méretétől, értékkülönbözet egyeztetés nélkül vehető igénybe.

Egyéb tetszőleges okból, mint stílus, szín- , formavilág, nem az elképzelt megjelenés, stb. – is igénybe vehető a miaharmony.hu, eladó csere szolgáltatása, a termék megvásárlását követően, a termék átvételétől számított 14 napon belül. Ezen cserével, csere szolgáltatással a termék átvételétől számított 14 napig élhet a vásárló, ezt követően a termék cserét a webáruház nem tudja biztosítani.

A termék csere, csere szolgáltatás igénybevétele a nem akciós, promócióban nem részt vevő termék esetében egy másik, a webáruházban elérhető termékre értékkülönbözet egyeztetéssel történik.

 A csere során felmerülő szállítási költség a vevőt terheli. A csere során felmerülő szállítási költség  -A visszaküldés 2490.-,  és az újra kiküldés 2490.-, költsége a vevőt terheli – , tehát szállításonként  2490.- Ft megfizetése mellett történik.

A termék csere, az alábbi promócióban vásárolt termékek esetén nem áll vásárlóink rendelkezésére:

a.) egy, vagy több termék vásárlása mellett egy konkrét ajándék termék választható

b.) egy, vagy több termék vásárlása mellett egy további termék kedvezménnyel vásárolható,

c.) egy, vagy több termék vásárlása mellett egy további termék ingyenesen választható,

Amennyiben ugyanahhoz a vásárláshoz többszöri cserét igényel a vásárló, úgy minden további csere esetében szállításonként 2490.- Ft szállítási díjat számítunk fel.

A cseregarancia szolgáltatás igénybevételekor a termék cseréje esetén a cseretermék értéke nem lehet kisebb a cserélendő termék értékénél, a cserénél pénzvisszafizetésre nincs lehetőség! Az eladó a csere szolgáltatáson belül az értékkülönbözet egyeztetésből adódóan a pénz visszatérítést kizárja.

A cseregarancia szolgáltatás igénybevétele esetén a csere termékek esetleges aktuális promóciós kedvezményei, esetleges kapcsolódó termék ajándékai a cserénél nem vehetőek igénybe.

A cseregarancia szolgáltatás igénybevétele egy megvásárolt termék ugyanazon termékre, vagy méretválasztékos termék esetén ugyanazon termék ugyanazon méretére történő cseréjéhez nem vehető igénybe.

A megvásárlást követően cseregarancia szolgáltatás igénybevétele esetén a szolgáltatás igénylését a +36 70 283 77 57 telefonszámon lehet kezdeményezni, vagy az info@miaharmony.hu email címen.

Fontos, hogy a szolgáltatás igénylésekor a vásárló megadja

– 1. a megrendelés azonosítóját (a megrendelés azonosítója a vásárlást igazoló számlán, vagy a profilban a megrendelések között található meg)

– 2. cserélendő termék webshopban feltüntetett cikk számát és megnevezését

– 3. új termék webshopban feltüntetett cikk számát és megnevezését

Cserélni csak a raktáron lévő készletre tudunk ezért kérlek ellenőrizd, hogy a csere termék megtalálható-e a raktárkészletben, vagy hívd az ügyfélszolgálatot, milyen lehetőségek vannak még a cserére. Mivel egy készítőtől vásárolsz, lehetséges, hogy pont készülőben van egy hasonló termék, ezért mindenképp egyeztess az ügyfélszolgálattal.  Mindenképp azon leszünk, hogy a legoptimálisabb módon oldjuk meg a problémád.

Ezt követően a cserélendő terméket be kell csomagolni eredeti dobozába, csomagolásába a postai küldemények elvárásainak megfelelően, majd a napokon belül megérkező futárnak átadni.

A visszaküldendő csomag címkéjét a futártól kell majd elkérni és a csomagot ezzel a címkével kell ellátni!

A cseregarancia nem vehető igénybe egyéb, tetszőleges okból, úgy mint stílus, szín-, formavilág, nem az elképzelt megjelenés, stb.  az egyedi, olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Tehát az eladó felé leadott egyedi megrendelések esetében.

Ilyen, nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, tehát az eladó felé leadott egyedi megrendelések esetében a nem megfelelő méret miatti csere, vagy méretmódosítás lehetséges. 

A visszaküldés 2490.-,  és az újra kiküldés 2490.-, költsége a vevőt terheli. A szállítás költségeit nem tudjuk visszatéríteni.

Csomagolás és feladás tekintetében ugyanúgy kell eljárni a fent leírt módon a vevőnek aki a cserét igényelte, mint a webshop készleten lévő termékeiből vásárolt esetében.

A cserélendő terméket be kell csomagolni eredeti dobozába, csomagolásába a postai küldemények elvárásainak megfelelően, majd a napokon belül megérkező futárnak átadni.

A visszaküldendő csomag címkéjét a futártól kell majd elkérni és a csomagot ezzel a címkével kell ellátni!

Minden termékünket szigorúan ellenőrizzük kiszállítás előtt is.

Azonban kérjük, Te is ellenőrizd a termék minőségét, amint megékezett hozzád.

Ha az kifogásolható, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a kézhezvételtől számított, 14 napon belül, (az  info@miaharmony.hu e-mail címen) és felajánljuk az adott termék cseréjét. Ez esetben természetesen a visszaküldést és az új termék kiküldését mi álljuk. Azonban a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk miatt, felelősséget NEM vállalunk.

Nem tartozik jótállás vagy szavatosság alá a hiba, ha a hibát a használati-kezelési útmutató szándékos vagy akár gondatlan be nem tartásával, figyelmen kívül hagyásával, rendeltetés ellenes, vagy szakszerűtlen használattal, helytelen tárolással, rongálással okozták, vagy elemi kár, természeti csapás, egyéb fizikai, kémiai behatás, sós, klóros, vegyszeres,  gyógyvizes érintkezés miatt következett be. Továbbá nem tudunk felelősséget vállalni az aranyozott, ródiumozott, felületkezelt részek rendeltetésszerű használatából eredő természetes elhasználódásért, illetve kopásért, az ékszerhez ragasztással rögzített gyöngyök hosszú távú tartósságáért. Külső fizikai behatás miatti karcolódás esetén, illetve a vízre, izzadságra érzékeny ásványok, – pl. malachit, angelit-  felületének bemattulásáért a szolgáltató szintén nem felel.

Elszakadás és az elhagyás, elveszítés esetében sem vállalunk sem jótállást, sem szavatosságot, hiszen azok oka nem áll fenn vásárláskor.

A kötelező jótállás időtartama 10 ezer forintot elérő, de 100 ezer forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év. A jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül a szolgáltató, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás időpontját követően keletkezett, amikor a meghibásodás jellemzően a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A 10.000 Ft vételár alatti tartozékokra, alkotórészekre jótállás -se kötelező, se gyártói- nem vonatkozik.

MIAHARMONY GARANCIA

A miaharmony.hu , mint eladó minden termékére örökös, ingyenes javítási garanciát kínál, továbbiakban ,,Miaharmony Garancia” , melynek keretein belül minden Miaharmony Jewelry ékszerre örökös, ingyenes javítást kínál fel. A Miaharmony Garancia szolgáltatás, ingyenes javítás a megjavítás munkamenetére vonatkozik és gumis karkötőknél tartalmazza a rugalmas damil árát. Más esetekben nem tartalmazza a pótlást, sem ásványgyöngyök, sem nyakláncok, karkötők, fülbevalók és gyűrűk esetében a láncot, vagy egyéb alkatrészt. Nem vonatkozik továbbá a ragasztással rögzített gyöngyök pótlására, de az újbóli ragasztást, ha szükséges magában foglalja.

A Miaharmony Garancia szolgáltatás igénylését az info@miaharmony.hu e-mail címre írt elektronikus levélben, vagy az ügyfélszolgálat +36 70 283 77 57 telefonszámán lehet kezdeményezni.

A felmerülő postaköltséget az előzőekben vásárló, jelen esetben Miaharmony ékszer tulajdonos köteles fizetni mind oda-, mind visszaszállításkor. A szállítási módot az ékszer tulajdonosa választja ki.

A választható szállítási módokat és költségeket a lap tetején találod.

Reméljük hasznosnak találod ezt a szolgáltatásunkat és Miaharmony ékszereid így  biztosan életre szóló darabokká válnak.