Barion Pixel

Általános szerződési feltételek 

A jelen ÁSZF tartalmazza a https://miaharmony.hu oldalon, annak aloldalain található és működtetett internetes áruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

A Webáruház címe: https://miaharmony.hu

1.A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Üzemeltető neve: Miksó Anita
Székhely címe: 8800, Nagykanizsa, Magyar utca 2.   2. lph.  2. em. 4.

Adószám: 77042415-1-40

2.Ügyfélszolgálat adatai:

Telefon: +36 70 283 77 57
E-mail: info@miaharmony.hu

3.Fogalmak:

  • Webáruház, honlap: jelen weboldal 
  • Felek: eladó és vevő együttesen 
  • Felhasználó: azon természetes személy, aki a webáruház szolgáltatásait igénybe veszi 
  • Vevő: azon felhasználó, aki a webáruházon keresztül terméket rendel 
  • Megrendelő: azon felhasználó, vevő, aki a webáruházon keresztül egyedi megrendelés szolgáltatást vesz igénybe, egyedi terméket rendel
  • Szolgáltató, eladó: azon nem természetes személy, aki a webáruházon keresztül értékesíti a termékeket 
  • Szerződés: eladó és vevő között elektronikus úton, e-mailes visszaigazolással létrejövő szerződés 
  • Termék: olyan birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, amely értékesítésre szánva a webáruház kínálatában megjelenik. 
  • Regisztrált felhasználó: azon felhasználó, aki a webáruházban található regisztrációs formot kitölti, majd létrehozza a saját vásárlói fiókját 
  • Vendég felhasználó: azon felhasználó, aki nem hoz létre vásárlói fiókot, és úgy veszi igénybe a webáruház szolgáltatásait 

A szerződéskötés során az alábbi jogszabályokat vesszük figyelembe: 

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről 
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 
  • 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
    1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról 
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) 

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról       

4. Az általános szerződési feltételek elfogadása

4.1 A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
4.2 Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldhet megrendelést sem. 

5. Az adásvételi szerződés létrejötte:

5.1 Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 

5.2 A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 

6. A szerződés nyelve

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar, az eladó ezeket nem iktatja. 

7. Számlázás:

Az eladó elektronikus számlázást alkalmaz (e-számla) a a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerint. Jelen ÁSZF elfogadásával a vevő beleegyezést adja, hogy elektronikus számla kerüljön alkalmazásra. 

8. A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

9. Árak

A webáruházban közzétett árak bruttó árak, forintban értendőek, alanyi adómentesek, így azoknak Áfa tartalma nincs.

Az árak a készlet erejéig érvényesek.

Az árak tájékoztató jellegűek, és nem zárható ki annak a lehetősége, hogy az eladó módosítsa azokat üzletpolitikai okokból kifolyólag, figyelembe véve, hogy az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

Minden figyelmesség ellenére előfordulhat, hogy az árat az eladó téves tüntette fel, ebben az esetben a “Hibás ár esetén történő eljárás” pont lép érvénybe. 

10. Hibás ár esetén történő eljárás

Emberi mulasztás, vagy technikai probléma miatt előfordulhat, hogy adott termék ára hibásan jelenik meg. Ilyen eset lehet, amikor a termék ára 0 Ft, vagy egy akciós termék ára, ahol a kedvezményes ár a kedvezmény mértékéhez viszonyítva tévesen van feltüntetve. Ebben az esetekben az eladó a lehető leghamarabb tájékoztatja a vásárlót a hibás árról, majd felkínálja a terméket a valós áron. A vásárlónak ezt követően eldöntheti, hogy a terméket valós áron kívánja megvásárolni, vagy eláll a vásárlás lehetőségétől. 

11. Készlet

A webshopon található darabszámok, készletadatok folyamatosan aktualizáltak. Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy egyéb platformon történő eladás miatt előfordulhat, hogy a készlet adatok szinkronizálásában esetlegesen pár perces lemaradás történik, így az adott termék készlet adata rövid időre nem valós adatot mutat. Így az aktuális raktárkészlet változhat, így a honlapon megadott készletinformációk a Szolgáltató legnagyobb gondossága ellenére is csak tájékoztató jellegűek. A termék, amit megrendelnek vevőink nagy valószínűséggel készleten van, de nem tudjuk garantálni, hogy valóban megvásárolható – mindig visszajelzést kap a Vásárló, hogy a megrendelt terméket Szolgáltató le tudja-e szállítani. Ilyen értelemben a webshopon lévő darabszámok tájékoztató jellegűek, a pontos készletről, a készlet várható alakulásáról pontos tájékoztatást telefonon a webáruház ügyfélszolgálata tud adni. Készletszinkronizálási problémából adódóan nem teljesíthető megrendelések esetén az ügyfélszolgálat haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót a megrendelés törléséről, a termék várható újbóli elkészüléséről, készletre történő felkerüléséről, hasonló készleten lévő termékek kínálatáról és az előre fizetés visszatérítéséről.

12. A megrendelés lépései:

A webáruházban vásárolhat regisztrált felhasználó, illetve lehetőség van vásárolni regisztráció nélkül is (úgynevezett Vendég felhasználóként). A regisztráció az első vásárlás leadása közben is elvégezhető az e-mail cím és jelszó megadásával. A későbbiekben a felhasználó a felhasználói fiókba bejelentkezve megtekintheti a megrendelése állapotát, a korábban leadott rendeléseit, illetve módosíthatja az adatait. A felhasználói fiók törlése kérhető a központi email címen, illetve a felhasználói fiók beállításaiban. 

A felhasználó a megrendelés leadásával elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót, amelyet itt tekinthet meg. 

12.1. A kosár használata: 

A megtekintett terméket a felhasználó által kiválasztott, a raktárkezelő rendszer által engedélyezett maximális mennyiségben  a felhasználó a kosárba helyezheti a “Kosárba teszem” gombra kattintva. A kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek, így a kosárba helyezéssel nem keletkezik fizetési kötelezettség. 

12.2.Kosár megtekintése: 

Lehetősége van a felhasználónak, hogy a kosárban lévő termékeket megtekintse, azokat eltávolítsa, vagy a darabszámot módosítsa. 

12.3. Kedvezmények, kuponok

Az Eladó bizonyos időszakonként meghatározott százalékú kedvezményre jogosító kuponokat bocsát ki, amelyek a Webshopban való vásárláskor vehetők igénybe. A kedvezmény kupon tartalmazza a kódot, amellyel a kedvezmény igénybe vehető, a kedvezmény mértékét százalékban vagy annak forintban meghatározott pontos összegét és a kedvezmény felhasználhatóságának határidejét.

Ha Vásárló a kedvezmény kuponban meghatározott határidőn belül vásárol a Webáruházban jelen ÁSZF rendelkezései szerint, és a kosárban a ,,kupon” rovatba beírja a hivatkozott kódot, akkor a vásárlás végösszegéből érvényesíteni tudja a kuponban meghatározott kedvezményt, és a csökkentett vételáron veheti meg a terméket. Ebben az esetben a szerződés a felek között ezen a csökkentett vételáron jön létre.

12.4.  Miaharmony Ajándékutalvány

A miaharmony.hu webáruházban lehetőség van ajándékutalványt vásárolni, aminek segítségével a megajándékozott a Miaharmony webáruházban tud fizetni a kiválasztott termékekért az ajándékutalvány értékének mértékéig. Az ajándékutalvánnyal a webáruházban található minden termék kifizethető, a webáruházban vásárolt ajándékutalvány csak és kizárólagosan a miaharmony.hu webáruházban használható fel.

 A Miaharmony Ajándékutalvány a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényes, a megvásárlástól számított 12 hónapon belül használható fel vásárlásra. Az érvényességi időszakon túl az ajándékutalvány már nem használható fel.

Az ajándékutalvány a megvásárlását követően nem váltható vissza, csak egy összegben váltható be, kisebb összegű termék vásárlásakor az érték különbözetet nem térítjük vissza, nem számítjuk be későbbi vásárlásnál. Egy vásárlás esetében egyszerre egy ajándékutalvány használható fel, egyszerre egy, az ajándékutalványon szereplő kód beírására van lehetőség a kosárban.

Az elveszett, vagy ellopott ajándékutalványokért a Miaharmony Jewelry, Miksó Anita e.v. nem vállal felelősséget, pótolni azt nem tudjuk! A Felhasználó köteles az Ajándékutalványt és a használatát lehetővé tevő adatokat védeni és biztonságban tárolni.

Az Ajándékutalvány a hatályos jogszabályok értelmében nem elektronikus fizetési eszköz és nem elektronikus fizetési utalvány.

Az Ajándékutalvány készpénzre (készpénzben vagy bankszámlára utalással) részben vagy egészben nem váltható.

Az Ajándékutalvány tehát nem minősül pénznek, illetve értékpapírnak, annak hamisítása bűncselekmény. Az ajándékutalvány vételára nem térhet el az utalvány kibocsátási értékétől.

Az Ajándékutalványt vásárló Fogyasztó, aki az Utalványt a Webáruházban vásárolta, jogosult a szerződéskötéstől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni az ajándékutalvány adásvételi szerződésétől, amelyet a szolgáltató ezen időszak lejárta előtt adott ki és ezen ajándékutalvány használatát a vevő nem kezdte meg. A Webáruházon keresztül megkötött ajándékutalványra vonatkozó szerződéstől való elállásra és annak visszatérítésére a hatályos jogszabályok, törvények, valamint az érintett miaharmony.hu webáruház szabályzatából következő elállási és visszatérítési szabályok vonatkoznak. Ez részletesebben az ÁSZF 15. pontjában található.

A miaharmony.hu webáruházban kétféle ajándékutalvány megvásárlására nyílik lehetőség.

  • kinyomtatható, e-mailben elküldött pdf alapú Ajándékutalvány  
  • papír alapú, nyomtatott Ajándékutalvány

 

Az Ajándékutalvány  kifizetésére, mint a többi termékre, bankkártyás fizetési móddal van lehetőség.

A pdf alapú Ajándékutalvány a kifizetést követően postázásra kerül a vásárló e-mail fiókjába. Ekkor a ,,Kosár” -ban a szerződő a ,,Szállítási módok” közül az ,,Ajándékutalvány küldése e-mail-ben” ingyenes lehetőséget választja ki. A ,,Megjegyzés” rovatba pedig azt az e-mail címet írja be a Vásárló, amelyik e-mail címre szeretné, hogy kiküldésre kerüljön az e-mail, mely mellékletben tartalmazza a pdf alapú Ajándékutalványt. Ha a vásárló a Megjegyzés rovatba nem tünteti fel az e-mail címet, ahova szeretné kérni a pdf alapú Ajándékutalványt, akkor a szolgáltató automatikusan a vásárló számlázási adataiban megadott e-mail címre fogja kiküldeni.

A papír alapú Ajándékutalvány a megvásárlást követően csomagautomatába, futárral történő kézbesítéssel, vagy posta ponton illetve személyes átvétellel Nagykanizsa területén kerülhet a vásárló birtokába.

Miaharmony Ajándékutalvánnyal a fizetés az utalványon található kuponkód megadásával történhet, amit a megrendelés folyamatában a kosárnál a „kuponkód” mezőben kell begépelni, majd megnyomni a „Beváltom” gombot.

12.5. Üdvözlőkártya, ajándékkísérő kártya

A  miaharmony.hu webáruházban lehetőség van a megrendelt termékhez papír alapú, kinyomtatott üdvözlő kártyát, ajándékkísérő kártyát igényelni, ami a csomagban kerül elhelyezésre és kiküldésre.

Az üdvözlő, ajándékkísérő kártya igénylése a Főoldalon, vagy az Ajándékkísérő kártyák kategóriában kiválasztva,  ,,kosárba teszem” gombra kattintás után történik.

Minden ajándékkísérő kártya ingyenes, azaz 0.- Ft-ba kerül.

Ajándékkísérő kártyát kizárólag termékvásárlás esetén választhat a Vásárló, kiszállítása kizárólag termék megvásárlása esetén kerül teljesítésre.

Minden termék mellé egy darab ajándékkísérő kártya választható.

Amennyiben a Vásárló több terméket is megvásárol, azokhoz Ajándékkísérő kártyát választ, a Kosár, Megjegyzés rovatában kéréssel élhet, melyik termékhez melyik ajándékkísérő kártya kerüljön a csomagolásban.

12.6.  A megrendelés összeállítása 

A Kosárból a megrendelő a Pénztár oldalra tud navigálni, ahol a számázási és szállítási adatokat megadhatja. A számlázási adatok megadása kötelező, amennyiben a szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal, úgy azt nem kötelező kitölteni. Amennyiben a felhasználó a számlázási címtől eltérő címre szeretné kérni a megrendelt termékek kézbesítést, úgy ki kell töltenie a szállítási adatokat is. 

12.7. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja 

Amennyiben a felhasználó tévesen adott meg adatot, a megrendelés leadása előtt módosítani tudja azt. A megrendelés leadását követően csak az ügyfélszolgálat tudja módosítani az adatokat. A hibás adatok észlelését követően haladéktalanul, a megrendelést követő 24 órán belül értesítenie kell a megrendelőnek az ügyfélszolgálatot, ellenkező esetben előfordulhat, hogy a hibás adatokkal kerül kiállításra a számla és feladásra a megrendelt termék(ek).  Az ügyfélszolgálat telefonszáma:  +36 70 283 77 57

e-mail címe: info@miaharmony.hu

12.8. A megrendelés elküldése 

Az számlázási és szállítási adatok megadását követően a megrendelés véglegesítéséhez a vásárló elfogadja jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. Ezt követően a Fizetés myPOS -el / Megrendelés elküldése  gombra kattintva leadható a megrendelés. Az előbb nevezett gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi a megrendelő, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. 

12.9. A megrendelés visszaigazolása 

Az eladó a megrendelés automatikusan, elektronikus formában (e-mail) visszaigazolja. Amennyiben 48 órán belül sem kerül visszaigazolásra, úgy a vevő mentesül az ajánlati kötöttsége alól. 

13. Lehetséges fizetési módok

13.1.A weboldalon bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Vevőink a weboldalon megrendelt termékek árát bankkártyás fizetéssel, tehát előre fizetéssel fizethetik ki webáruházunk számára.

A miaharmony.hu webáruházban myPOS fizetési rendszer áll rendelkezésre a vásárlók számára a bankkártyás fizetések lebonyolítására, így a megrendelés folyamatában könnyedén és biztonságosan megtörténhet a bankkártyás fizetés.

A myPOS Payments Ltd. a vállalatcsoport részeként az FCA által engedélyezett és szabályozott elektronikuspénz-kibocsátó intézmény, amely kereskedőknek nyújt számlákat és pénzügyi szolgáltatásokat. A © myPOS a myPOS World Ltd. (London, Egyesült Királyság) és leányvállalatainak védjegye. Az EGT területén a fizetési és elektronikuspénz-szolgáltatásokat a myPOS Ltd nevű elektronikuspénz-kibocsátó intézmény nyújtja, amelyet Írországban az Ír Központi Bank engedélyez és szabályoz, az engedélyszáma pedig C475122.

Az online bankkártyás fizetések tehát a myPOS rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a miaharmony.hu -hoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó myPOS gyors, zökkenőmentes fizetési élményt kínál a vásárló számára. A myPOS leegyszerűsíti az online fizetést azáltal, hogy – a vásárlók vásárlási szándékától a befejezett vásárlásig – a teljes fizetési folyamatot kezeli.

Ezen fizetési mód esetén a myPOS rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a pénzintézet oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: MasterCard termékek (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), VISA termékek (VISA, VISA Electron, Visa V Pay), American Express, UnionPay, JCB, Bancontact, Apple pay, Google pay. Majd a vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára.

A vásárló elfogadja, hogy a miaharmony.hu , Miksó Anita e.v. által felhasználói adatbázisban tárolt személyes adatai átadásra kerülnek a myPOS, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: kifizetés azonosító száma, vásárló email címe, vásárolt termékek adatai.

Az adatfeldolgozó megnevezése: Mypos World Ltd.
Az adatfeldolgozó székhelye: The Shard Level 24, 32 London Bridge Street, London, England, SE1 9SG
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1 445 3679
Az adatfeldolgozó e-mail. help@mypos.com

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a myPOS  adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.mypos.com/hu-hu/terms-conditions/doc:PP

13.2.A weboldalon vásárlóinknak egyedi megrendelésre is van lehetősége, mely termékek árát a vásárló banki átutalással, internetes banki átutalással, előre utalással fizetheti ki webáruházunk számára. 

Az egyedi ékszer megrendelés szolgáltatásra irányuló igényét a vásárló a szolgáltatónak a megfelelő gombra kattintva -Egyedi megrendelés/Ajánlatkérés – tudja leadni.  Itt nevét, e-mail- címét megadva üzenetet tud küldeni a készítőnek, melyben egyedi ékszer készítést tud igényelni. A Szolgáltató erre válaszolva, a továbbiakban minden kommunikációt e-mailben lefolytatva vázolja a lehetőségeket és árajánlatot küld a vásárlónak, továbbiakban megrendelőnek. A megrendelő és a készítő egyeztetnek a megrendelendő ékszer anyagáról, méretéről, kinézetéről. Ha a megrendelőnek megfelelnek a szolgáltató által felvázolt lehetőségek, a kalkulált előre látható ár és egyeztetik az elkészülés időpontját is, a megrendelő elfogadja azt. A megrendelő az elfogadással tudomásul veszi a megrendelés kezdetét és a megrendelés előre látható árát, melynek végösszege a megrendelés készülése, alakulása közben kifejezetten a megrendelővel egyeztetve, a megrendelő kérésére, a felhasznált anyagok és munkafolyamatok függvényében változhat csak meg. A megrendelő megadja a megrendeléshez szükséges adatait, melyet a szolgáltató csak kifejezetten erre a célra és a számlázáshoz használ fel, az adatokat ennek megfelelően tárolja.

A szolgáltató ekkor visszaigazoló e-mailt küld a megrendelő részére, melyben a megrendelő adatai, megrendelés részletes adatai, sorszáma, az előre láthatólag fizetendő teljes összeg, a megrendelés elkészülésének előre látható ideje és a készítő/szolgáltató adatai szerepelnek. Ezután a szolgáltató díjbekérőt küld a megrendelőnek a megrendelt termék előre kalkulált árának 50% -áról, /előleg/ melynek átutalással való kiegyenlítése a megrendelő feladata.

A megrendelő az átutalást 8 napon belül a következő bankszámlaszámra teheti meg:

Miksó Anita

Otp bank

11773494 – 01608625

Az előleg bankszámlára való megérkezését követően a szolgáltató előleg számlát állít ki, mely a végösszegből levonásra kerül.

 A megbeszéltek szerint, ha szükséges, a megrendelt anyagok beérkezése után a készítő legalább két, legalább vázlat kidolgozottságú lehetőséget mutat a vásárlónak, mely a végeredmény egyszerűbb verziója kell hogy legyen, vagy lehet a végeredmény is, olyan módon, hogy e-mailben  képet küld, a termékek áráról tájékoztatást ad a megrendelőnek. A  készítő egyezteti a megrendelővel a termék kinézetét, anyagát, méretét. Az eredeti megrendelésnek megfelelően, de a vevő kéréseit figyelembe véve a változtatásokat ha szükségesek, megbeszélik, ennek megfelelően a vevő kérésének megfelelő módosításokat ha a termék árát is befolyásolja, egyeztetik.

A készítő a megbeszéltek szerint módosításokat hajt végre az ékszeren, készre alakítja a megrendelt ékszert. A szolgáltató a kész ékszerről képet küld e-mailben, ami a megrendelő a saját kérésére, a megbeszélt, a készítő által végrehajtott módosításoknak megfelelő ékszer. A megrendelő ezért megbeszélt vételár azon részét is elutalja, mely az előleg levonása után fennmaradt, a kiválasztott szállítási mód értékével együtt.

Az átutalásra a megrendelés elkészültét követően, a vásárló kiértesítését a megrendelés elkészüléséről követően maximum 15 munkanap áll rendelkezésre, az egyedi megrendelt terméket maximum tizenöt munkanapra tudjuk „félretenni” a megrendelő számára, a tizenötödik munkanap elteltét követően nem tudjuk garantálni a megrendelt termék elérhetőségét és kiszállítását.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a megrendelt termék csomagolása és kiszállítása csak a megrendelt termék(ek) ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezését követően kezdődik el.

Az összeg beérkezését követően, választástól függően Foxpost automatába érkezik a csomag, MPL  csomagpontra, vagy Postapontra, illetve MPL házhozszállítással, vagy a GLS futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek.

14. Teljesítési határidő, kiszállítás, személyes átvétel

14.1. A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 7 munkanap. Amennyiben a 7 munkanapon belül nem lehetséges a kiszállítás, úgy arról a webáruház a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztat.

14.2. Nagykanizsa területén belül, értékhatártól függetlenül  lehetősége van a vásárlónak a személyes átvételt választani. A megrendelés leadása után az ügyfélszolgálattal telefonon egyeztetve, vagy a megadott e-mail címre írt elektronikus levélben van lehetőség egyeztetni az átvétel pontos helyszínét, időpontját.

14.3. Kiszállítás Foxpost automatába, GLS  futárszolgálat segítségével, MPL csomagautomatába, MPL posta pontra, vagy MPL házhozszállítással  történik.

14.4.         25 000.- feletti rendeléseket a megrendeléskor kiválasztott szállítási móddal ingyenesen küldjük.

14.5.         25 000.- alatti rendeléseket Foxpost automatába, GLS házhozszállítással, MPL házhozszállítással, MPL csomagpontra, vagy Posta Pontra kérheti a vásárló.

14.6. Szállítási díjak

Szállítás Foxpost automatába  1100.-

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal    1990.-

MPL csomagpontra, vagy Posta Pontra 990.-

MPL házhozszállítás 1990.-

14.7. A szolgáltató  leadott rendeléseket 1-2 munkanapon belül lehetőség szerint csomagautomatába helyezi, illetve átadja a futárszolgálatnak, a megrendeléskor kiválasztott szolgáltató, Foxpost, GLS  vagy MPL kézbesíti. A szolgáltató mindent megtesz, hogy a csomag a feltüntetett időn belül -7 munkanap- megérkezzen, de 100%-ban garantálni nem tudja.

Lehetőség van a szállítást Foxpost automatába kérni. A Foxpost széles hálózatában található csomagautomaták ideális lehetőséget kínálnak azoknak, akik inkább a saját ütemtervük szerint szeretnék átvenni a megrendelt termékeket. A Foxpost automaták nap 24 órájában hozzáférhetőek, így akkor veheted át csomagod, amikor neked a legmegfelelőbb. A Foxposttal történő szállítás egy praktikus és rugalmas megoldás, amely még egyszerűbbé és kényelmesebbé teszi a vásárlást webshopunkban.

A csomagokat a GLS munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki, ezért kérünk, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol az adott időintervallumban elérhető vagy. A futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén email értesítést küld neked, melyben szerepel a futár közvetlen telefonszáma, a várható érkezés ideje 3 órás időintervallumra. A futárszolgálat 2 alkalommal kísérli meg a kézbesítést.

MPL Csomagautomatába szállítás esetén több száz MPL csomagautomata működik jelenleg az országban, ezek közül választhatsz a megrendelés leadásakor. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el. A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted. A csomag érkezéséről SMS-ben kapsz értesítést, ezt követően küldeményed 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb SMS-t kapsz.

FONTOS! Figyelj arra, hogy a telefonszámod pontosan add meg, mert hiba esetén nem tudnak SMS-t küldeni és nem tudod felvenni a csomagot.

MPL Posta Pontra történő szállítás igénylése esetén országszerte 3000 átvételi ponton biztosított a kényelmes és gondtalan csomagátvétel. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. 125 MOL Posta Pont, 265 Coop Posta Pont és 2600 postai Posta Pont áll áll rendelkezésedre. Válaszd a lakóhelyedhez legközelebb eső pontot. A pontos címeket megtalálod megrendeléskor a KOSÁR -ban, ha a Posta Pontra történő szállítást választod.

MPL házhozszállítás esetén a megrendelés visszaigazolása után a csomagot az MPL futárszolgálat szállítja ki. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheted.


14.8. A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni.

Foxpost automatába történt szállítás esetén, a szállítás közben megsérült csomag bejelentését a vásárló a Foxpost weboldalán található űrlap segítségével tudja megtenni.

https://foxpost.hu/bejelentesi-urlapok

Fontos! A bejelentéshez szükség van a sérült csomag fotójára. 

A vásárló a hibát jelentse a weboldal e-mail -címén vagy az ügyfélszolgálati telefonszámon.

Futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén, sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen, a futárszolgálat munkatársával jegyzőkönyvben rögzíttetni kell. 


14.9. Tájékoztatjuk, hogy: 

  • a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet, 
  • a veszélyhelyzetben hozott, a Magyar Közlönyben kihirdetett különleges jogrendi intézkedések, 
  • a szerződés teljesítése érdekében eljáró személyek (fizetési szolgáltató, valamint a szállítást végző partner) által a veszélyhelyzet miatt hozott intézkedések 

a szerződés teljesítését vis maior eseményként érintik. 

A vis maior helyzet Eladót megakadályozhatja, vagy késleltetheti szerződéses kötelezettségei teljesítésében, amelyért Eladó a Polgári Törvénykönyv alapján nem vonható felelősségre. 

Az akadályoztatás és késleltetés kezelése érdekében Eladó jogosult: 

  • a szerződés teljesítését felfüggeszteni, vagy halasztani, 
  • a már megkötött szerződés teljesítését lehetetlenülésre (amennyiben a vis maior helyzet előre láthatóan lehetetlené teszi a teljesítést) hivatkozva visszautasítani. 

A szerződés teljesítésének felfüggesztése vagy halasztása esetén Eladó a szerződéses kötelezettségeit a vis maior helyzetre tekintettel halasztott időpontban köteles teljesíteni. 

A szerződés teljesítésének lehetetlenülése esetén a Polgári Törvénykönyv alapján a szerződés megszűnik, a már megfizetett vételár visszajár a Vásárlónak. Eladó a vételár visszatérítése esetén a Vásárló által alkalmazott fizetési módot, vagy a Felek által egyedileg megtárgyalt visszafizetési módot alkalmazza.

15. Elállási jog

15.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló uniós és magyar szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 

15.2.0.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette, illetve a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötése napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

15.3.Természetesen az ügyfél a szerződéskötést követően, a termék megvásárlásától a termék kiszállítása, a termék átvétele előtt is bármikor elállhat. Ez irányú szándékát írásban, e-mailben az info@miaharmony.hu e-mail címen, levélben a Miksó Anita, 8800 Nagykanizsa Munkácsy Mihály utca 18/a címre küldött levélben jelezheti a szolgáltató, Eladó felé elállási szándékának egyértelmű kinyilvánításával és a megrendelés illetve a megrendelő azonosítását lehetővé tevő információk megadásával.

15.4. Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot a termék átvételét követő 14 naptári napon belül postán vagy elektronikus levél formájában köteles megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles a termék szállítását megkezdeni, vagy átadni a terméket a webáruház számára. 

15.5. Az elállási jog gyakorlati menete élelmiszer termék esetében: csak sértetlen csomagolású (zárszalagú) élelmiszer elállásától lehet elállni. Amennyiben az élelmiszer termék felbontásra kerül, úgy az elállás jog hiányának értelmében nem valósul meg az elállás joga egészségvédelmi okokból kifolyólag. Sértetlen csomagolású (zárszalagú) termék visszajuttatása esetén amennyiben az elállás jogának oka nem szavatossági vagy garanciaigény, úgy a termék visszajuttatásának teljes költsége a vevőt terheli. A vevő nem érvényesítheti az elállás jogát olyan esetben, ha gyorsan romló élelmiszer terméket rendel. Ebben az esetben a vevő semmiféle kártérítési igényre nem tarthat igényt. 

15.6. Az elállási jog gyakorlati menete nem élelmiszer termék esetében: a terméket a használata előtt eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Amennyiben az elállás jogának oka nem szavatossági vagy garanciaigény, úgy a termék visszajuttatásának teljes költsége a vevőt terheli. 

15.7. Amennyiben a Vevő az elállási jogát gyakorolja, köteles visszaszolgáltatni minden, a termékhez mellékelt és átvett tételt. Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg a Vevő részére átadott tételt, az Eladó jogfenntartással él, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel a Vevőnek.

15.8. Amennyiben promóciós, akciós termék szettet – a.) egy, vagy több termék vásárlása mellett egy további termék kedvezménnyel vásárolható, b.) egy, vagy több termék vásárlása mellett egy további termék ingyenesen választható, c.) egy, vagy több termék vásárlása mellett egy konkrét ajándék termék választható –  vásárol, akkor az ilyen vásárlások egy szett megvásárlásának minősülnek és (indokolási kötelezettség nélkül, 14 napon belül) elállni is csak a komplett (kettő, vagy három termékből álló) szett megvásárlásától lehetséges. Kérjük, ennek figyelembe vételével éljen a Vásárló az ilyen kedvezményes vásárlásokkal.

15.9. A Ptk. valamennyi polgári jogi jogviszonyban megköveteli a szerződő felektől, hogy tisztességesen, vagyis jóhiszeműen és együttműködően járjanak el, továbbá kifejezetten tiltja a joggal való visszaélést.
Utóbbi tilalom a fogyasztónak minősülő vásárlónak az online vásárlásakor biztosított 14 napon belül gyakorolható, indokolás nélküli elállási jogát illetően is fennáll. Ebből adódóan a Szolgáltató, miaharmony.hu fenntartja a jogot, hogy felfüggessze vagy törölje azon fogyasztó vevő profilját (regisztrált vásárlói fiókját) és bejövő megrendelésének teljesítését elutasítsuk, amikor sajnálatosan olyan esetkör áll fenn, amikor is egy-egy fogyasztó vásárló rendszert csinál abból, hogy számtalanszor megrendel webáruházunkból termékeket, majd rendre eláll a vásárlásaitól.

15.10. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alól kivétel,

tehát nem gyakorolhatja ezen jogát az olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Tehát az eladó felé leadott egyedi megrendelések esetében.

Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is – pl. szállítási költség -.

A fogyasztó kötelezettsége a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül a termék visszaküldését megkezdeni, vagy a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A fogyasztónak kell viselnie az a visszaküldéssel járó költségeket.

15.11. A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminemű többletköltség nem terheli.

15.12. Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli. A visszaszállítás során a kárveszély a Vevőt terheli, ezért javasoljuk a termék biztonságos csomagolását, amire legcélszerűbb a gyári csomagolás. Amennyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

 15.13. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A vállalkozás követelheti a fenti használatot meghaladó használatból adódó és  a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainak megtérítését.

16. Cseregarancia szolgáltatás

16.1. Nem megfelelő méretű karkötő, nyaklánc,  gyűrű, vagy fülbevaló megvásárlását követően minden vásárlónak a termék átvételétől számított 14 napon belül van meg a lehetősége, hogy a nem megfelelő méretű terméket ugyanazon termék más méretére cserélje, amennyiben az a webáruházban rendelkezésre áll, készleten megtalálható. A nem megfelelő méretű termékek cseréje mind az alapáras, mind az akciós áron, mind a különféle promóciók keretében megvásárolt termékek esetében, amennyiben a termék alap ára nem függ a termék méretétől, értékkülönbözet egyeztetés nélkül vehető igénybe.

A csere során felmerülő szállítási költség a vevőt terheli. A csere során felmerülő szállítási költség szállításonként – vissza- 2490.- és újbóli odaszállítás 2490.-  – tehát  2490.- Ft / szállítás –  megfizetése mellett történik.

16.2. Egyéb tetszőleges okból, mint stílus, szín- , formavilág, nem az elképzelt megjelenés, stb. – is igénybe vehető a miaharmony.hu, eladó csere szolgáltatása, a termék megvásárlását követően, a termék átvételétől számított 14 napon belül. Ezen cserével, csere szolgáltatással a termék átvételétől számított 14 napig élhet a vásárló, ezt követően a termék cserét a webáruház nem tudja biztosítani.

A termék csere, cseregarancia szolgáltatás  igénybevétele a nem akciós, promócióban nem részt vevő termék esetében egy másik, a webáruházban elérhető termékre értékkülönbözet egyeztetéssel történik.

 A csere során felmerülő szállítási költség a vevőt terheli. A csere során felmerülő szállítási költség – vissza-2490.- és újbóli kiszállítás 2490.- – tehát szállításonként 2490.- Ft megfizetése mellett történik.

16.3.A cseregarancia szolgáltatás igénybevétele esetén a csere termékek esetleges aktuális promóciós kedvezményei, esetleges kapcsolódó termék ajándékai a cserénél nem vehetőek igénybe.

16.4. A termék csere, az alábbi promócióban vásárolt termékek esetén nem áll vásárlóink rendelkezésére:

16.4. a. egy, vagy több termék vásárlása mellett egy konkrét ajándék termék választható

16.4. b. egy, vagy több termék vásárlása mellett egy további termék kedvezménnyel vásárolható,

16.4. c. egy, vagy több termék vásárlása mellett egy további termék ingyenesen választható,

16.5. Amennyiben ugyanahhoz a vásárláshoz többszöri cserét igényel a vásárló, úgy minden további csere esetében szállításonként 2490.- Ft szállítási díjat számítunk fel.

16.6. A cseregarancia szolgáltatás igénybevételekor a termék cseréje esetén a cseretermék értéke nem lehet kisebb a cserélendő termék értékénél, a cserénél pénzvisszafizetésre nincs lehetőség! Az eladó a csere szolgáltatáson belül az értékkülönbözet egyeztetésből adódóan a pénz visszatérítést kizárja.

16.7. A cseregarancia szolgáltatás igénybevétele egy megvásárolt termék ugyanazon termékre, vagy méretválasztékos termék esetén ugyanazon termék ugyanazon méretére történő cseréjéhez nem vehető igénybe.

16.8. A megvásárlást követően cseregarancia szolgáltatás igénybevétele esetén a szolgáltatás igénylését a +36 70 283 77 57 telefonszámon lehet kezdeményezni, vagy az info@miaharmony.hu email címen.

Fontos, hogy a szolgáltatás igénylésekor a vásárló megadja

– 1. a megrendelés azonosítóját (a megrendelés azonosítója a vásárlást igazoló számlán, vagy a profilban a megrendelések között található meg)

– 2. cserélendő termék webshopban fetüntetett megnevezését

– 3. új termék webshopban feltüntetett megnevezését

16.9. Cserélni csak a raktáron lévő készletre tudunk ezért kérlek ellenőrizd, hogy a csere termék megtalálható-e a raktárkészletben, vagy hívd az ügyfélszolgálatot, egyeztetés céljából. Mivel készítőtől vásárolsz, lehetséges, hogy pont készülőben van egy hasonló termék, ezért a legoptimálisabb lehetőséget próbáljuk felajánlani neked.

Ezt követően a cserélendő terméket be kell csomagolni eredeti dobozába, csomagolásába a postai küldemények elvárásainak megfelelően, majd a napokon belül megérkező futárnak átadni.

A visszaküldendő csomag címkéjét a futártól kell majd elkérni és a csomagot ezzel a címkével kell ellátni!

16.10. A cseregarancia szolgáltatás nem vehető igénybe egyéb, tetszőleges okból, úgy mint stílus, szín-, formavilág, nem az elképzelt megjelenés, stb.  az egyedi, olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Tehát az eladó felé leadott egyedi megrendelések esetében.

Ilyen, nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, tehát az eladó felé leadott egyedi megrendelések esetében a nem megfelelő méret miatti lehetséges.

  A visszaküldés 2490.-,  és az újraküldés 2490.-, tehát szállításonként 2490.- költsége a vevőt terheli. A szállítás költségeit nem tudjuk visszatéríteni.

Csomagolás és feladás tekintetében ugyanúgy kell eljárni a fent leírt módon a vevőnek aki a cserét igényelte, mint a webshop készleten lévő termékeiből vásárolt esetében.

A cserélendő terméket be kell csomagolni eredeti dobozába, csomagolásába a postai küldemények elvárásainak megfelelően, majd a napokon belül megérkező futárnak átadni.

A visszaküldendő csomag címkéjét a futártól kell majd elkérni és a csomagot ezzel a címkével kell ellátni!

17. Kellékszavatosság és garancia – jótállás

17.1. A termékek esetében az eladó webáruház felelősséget vállal, hogy a termékek az egyes oldalon feltüntetett paramétereknek megfelelnek, és a webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének tudomása nincs a termékek esetleges rejtett hibájáról. 

17.2. Az eladó minden termékét szigorúan ellenőrzi kiszállítás előtt is, azonban kérjük vásárlóink, ellenőrizzék le a megérkezett terméket, rögtön a megérkezés után.

17.3. A kötelező jótállás időtartama 10 ezer forintot elérő, de 250 ezer forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év.  250 000 forint eladási ár felett három év. Ezen határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A kötelező jótállási határidő – a fenti eladási árak függvényében – a termék fogyasztó részére való átadásától számított 2, illetve 3 év (jogvesztő határidő), azzal azonban, hogy a termék garanciális kijavítása esetén azonban a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem tudta használni.

A jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül a szolgáltató, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás időpontját követően keletkezett, amikor a meghibásodás jellemzően a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

17.4. A 10.000 Ft vételár alatti tartozékokra, alkotórészekre jótállás -sem kötelező, sem gyártói- nem vonatkozik, kellékszavatosság igen.

17.5. A kellékszavatosság, illetőleg a jótállás is a Szolgálgatónál érvényesíthető és előfeltétele, hogy a terméket a vásárló a Szolgáltatótól vásárolja meg. Kérjük ezért  vásárlóinkat, őrizzék meg a számlát (nyugtát). A szakszerű használatra, karbantartásra vonatkozó előírások betartása mind a kellékszavatosság, mind a garancia, mind a teremékszavatosság érvényesíthetőségének előfeltétele. A kellékszavatosság és az esetleges jótállás időtartama (a jótállási idő) is a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik.

17.6. Ha a vásárló kifogással szeretne élni, az info@miaharmony.hu e-mail – címen vagy az ügyfélszolgálati telefonszámon tudja a kapcsolatot felvenni az eladóval a info@miaharmony.hu email címen vagy a +36 70 283 77 57 ügyfélszolgálati telefonszámon. 

Azonban a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk miatt, felelősséget NEM vállalunk.

17.7. Nem tartozik jótállás vagy szavatosság alá a hiba, ha a hibát a használati-kezelési útmutató szándékos vagy akár gondatlan be nem tartásával, figyelmen kívül hagyásával, rendeltetésellenes, vagy szakszerűtlen használattal, helytelen tárolással, rongálással okozták, vagy elemi kár, természeti csapás, egyéb fizikai, kémiai behatás, sós, klóros, vegyszeres,  gyógyvizes érintkezés miatt következett be. Továbbá nem tudunk felelősséget vállalni az aranyozott, ródiumozott, felületkezelt részek rendeltetésszerű használatából eredő természetes elhasználódásért, illetve kopásért, az ékszerhez ragasztással rögzített gyöngyök hosszú távú tartósságáért. Külső fizikai behatás miatti karcolódás esetén, illetve a vízre, izzadságra érzékeny ásványok, – pl. malachit, angelit-  felületének bemattulásáért a szolgáltató szintén nem felel.

,,Elszakadás” és „elhagyás, elveszítés” esetében sem vállalunk sem jótállást, sem szavatosságot, hiszen azok oka nem áll fenn vásárláskor.

18. Jótállás és kellékszavatosság keretébe tartozó hiba esetén a vásárló:

  • Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a vásárlónak okozott érdeksérelmet.
  • Ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

18.1. Ha a vásárló a kötelező jótállással értékesített termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

18.2. A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy kötelező jótállással értékesített terméknek a kijavítását vagy kicserélését legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze és ha a kijavítási igény közlésétől számított 30 napon belül a javítás nem történik meg, további 8 napon belül cserére vagy annak lehetetlensége esetén a vételár visszatérítésére jogosult a fogyasztó. Amennyiben kötelező jótállásos terméknél a tizenöt napot várhatóan meghaladja a kijavítás, vagy a csere, a Szolgáltató tájékoztatni köteles a fogyasztót a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A kijavítás során csak új alkatrész kerülhet beépítésre, ill. ha a vállalkozás megállapítja, hogy a kötelező jótállásos termék nem javítható, úgy 8 napon belül cserére vagy vételár visszatérítésre jogosult a fogyasztó. Ugyanezekre jogosult, ha három alkalommal történt kijavítást követően ismét meghibásodik a kötelező jótállásos termék. A kötelező jótállási kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek – ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket – a vállalkozást terhelik. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni.

18.3. A jótállási kötelezettség és a kellékszavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

18.4.A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. 

18.5. Kellékszavatosság keretébe a vásárlón van a bizonyítás terhe, kivéve az első egy évben: fogyasztó és vállalkozás közti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő egy éven belül felismert (gyári) hiba már a teljesítéskor is megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével (pl. külső fizikai erőbehatás, vegyszer okozta felmaródás, stb.) összeegyeztethetetlen. 

18.6.A vásárlót nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

18.7. A jótállás nem érinti a vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

19.Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja 

19.1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál, Miksó Anita 8800 Nagykanizsa Magyar u. 2. 2. lph. 2. em. 4. -ben. Ekkor a Szolgáltató a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.

19.2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak – Miksó Anita, 8800 Nagyknizsa Magyar u. 2. 2. lph. 2. em. 4. – küldött levélben, vagy elektronikus levélben – info@miaharmony.hu -.
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

20. Termékszavatosság

20.1. A termék (a fogyasztóak eladott ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – a fentebb meghatározott kellékszavatossági jogot vagy ha a termék garanciális, akkor jótállást, vagy ún. termékszavatossági igényt érvényesíthet (utóbbit a gyártóval szemben).
 
20.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti. 

20.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania. 

20.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 

20.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.  

20.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.  

20.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója. 

20.8. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

20.9. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

21. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

21.1. A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken adhatja elő:

  • E-mailben: info@miaharmony.hu

20.2. A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszátA szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. 

21.3. A megrendelő az eladóval szemben fogyasztói panasszal élhet.  Amennyiben a megrendelő fogyasztói panaszát a szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a megrendelő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. 

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

22. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. Az új ÁSZF hatályba lépését megelőzően 10 nappal tájékoztatja az oldal látogatóit.